פשוט מאוד. בוחרים המשחק שאתם מעוניינים לקנות ומשלמים בעבורו. לאחר ששילמתם, במידה והמשחק במלאי, ישלח אליכם אימייל מאיתנו אשר כולל בתוכו רישיון דיגיטלי למשחק, ביחד עם מדריך התקנה מפורט. את הרישיון הדיגיטלי יהיה עליכם לפדות בפלטפורמה הרלוונטית. לאחר שפדיתם את הרישיון שקיבלתם מאיתנו, תוכלו להוריד, להתקין ואז לשחק במשחק שקניתם.
אין לנו סניפים פיזים. רכישת המוצרים מתבצעת דרך האתר בלבד.
עותק דיגיטלי הוא למעשה רישיון דיגיטלי של המשחק, אותו ניתן לפדות בפלטפורמה הרלוונטית. העותק הדיגיטלי הוא ממש כמו דיסק, רק יותר טוב - לא ניתן לאבד או לשכוח אותו והוא הולך אתכם לכל מקום בו אתם נמצאים. דרך ההפעלה היא פשוטה - מקבלים מאיתנו את הרשיון הדיגיטלי, פודים אותו בפלטפורמה הרלוונטית ואז מורידים ומתקינים את המשחק. כמובן שניתן להתקין ולהוריד את המשחק בכל מקום שרק תרצו - בין אם זה אצלכם בבית או בבית של חברים.
לאחר שרכשתם משחק באתר ישלח אליכם אימייל באופן אוטומטי (במידה והמשחק במלאי) ביחד עם הרשיון הדיגיטלי שלכם. כל שעליכם לעשות הוא לפדות את הרישיון בפלטפורמה הרלוונטית. לדוגמא - אם רכשתם פיפא 16 תצטרכו לפדות את הרישיון בOrigin. לאחר שפדיתם את הרישיון תוכלו להוריד ולהתקין את המשחק על המחשב שלכם.
במידה והמשחק נמחק לכם מסיבה מסויימת כמו תקלה, טעות, פרמוט מכשיר או כל דבר אחר - לא קרה כלום! כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתחבר לחשבון שיצרתם בפלטפורמה של המשחק. לאחר שהתחברתם לחשבון שלכם תוכלו להוריד את המשחק בשנית. חשוב לזכור - המשחק נשאר אתכם תמיד לכן תוכלו להוריד אותו תמיד, בכל מקום, כמה פעמים שתרצו.
אנחנו תומכים בתשלום מאובטח באמצעות PayPal וPelePay. באמצעות PayPal ניתן לשלם בכרטיסי אשראי בינלאומיים - Visa, MasterCard, American Express ועוד. באמצעות PelePay תוכלו לשלם גם כן באמצעות כרטיסי אשראי בינלאומיים, וגם בכרטיסי אשראי ישראליים - דיירקט, לאומי וישראכארט.
במרכז התמיכה והעזרה ישנם מדריכים להפעלת המוצרים לפי הפלטפורמה שלהם, במידה ולא מצאת או שלא הסתדרת עם המדריך, פתח בבקשה פנייה במרכז התמיכה והעזרה ונציג תמיכה טכנית יעזור לך בהקדם, תוכל גם לפנות דרך צ'אט באתר.
פתח בבקשה פנייה במרכז התמיכה והעזרה ונציג תמיכה טכנית יעזור לך בהקדם, תוכל גם לפנות דרך צ'אט באתר.
המוצר נשלח אליך ישירות למייל לאחר מספר דקות, במידה וכבר רכשת מוצר ואינך מוצא אותו במייל, תוכל לבדוק בתיקיית הספאם, או שתתחבר לחשבון שלך באתר - החשבון שלי, הרכישות שלי - ושם תמצא את כל ההזמנות שביצעת.
לאחר לחיצה על תשלום באמצעות פייפאל תוכל לראות כפתור בשם "תשלום אמצעות כרטיס אשראי", במידה ולא מצאת את הכפתור אנא פנה אל מרכז התמיכה או לצאט אונליין עם נציג תמיכה.
מקבלים את המוצר עד כ - 20 דקות מרגע הרכישה, במידה ולא קיבלת את המוצר אנא פנה אל מרכז התמיכה או לצאט אונליין עם נציג.
תוכל לבצע תשלום אמצעות האפשרות שנקראת "פלא-פיי".
בתחתית כל מוצר \ משחק באתר ישנו כפתור "האם אני יכול להריץ את זה" לאחר לחיצה על הכפתור תועברו לאתר שם כתבו באיזור החיפוש את שם המשחק המלא, מיד אחר כך בצעו את הפעולות לפי השלבים המצויינים באתר ובדקו האם המחשב שלכם מתאים במידה ולא הצלחתם תוכלו לפנות אל מרכז התמיכה או לצאט אונליין עם נציג.
בימים הקרובים ליום יציאתו לאור של המשחק תקבל אותו באופן אוטומטי למייל, במידה ולא קיבלת אנא פנה אל מרכז התמיכה באתר או לצאט עם נציג אונליין.
כמובן, ניתן להזמין מספר מוצרים באותה הזמנה, יש לחוץ על הכפתור ה - "הוספה לסל" כדי להוסיף את המוצר הנבחר לסל ולהמשיך בקניות.
ישנה אפשרות לאחר לחיצה על "התחברות \ הרשמה" של "שחזור סיסמה" לאחר לחיצה והזנה של האימייל איתו נרשמת תקבל אימייל לאיפוס סיסמת המשתמש שלך, במידה ולא הצלחת לבצע או לא קיבלת אימייל אנא בפנה אל מרכז התמיכה או לנציג בצאט אונליין.
אם לא קיבלתם את המשחק לאחר הרכישה הדבר יכול להגרם ממספר סיבות:
  • המשחק שהזמנתם לא במלאי - תוכלו לקבל את המשחק שלכם ברגע שהוא חוזר שוב למלאי.
  • המשחק שהזמנתם עדיין לא יצא - אנא בדקו שהמשחק שהזמנתם אינו בזמנה מוקדמת. אם כן המשחק ישלח ביום השחרור שלו.
  • תנו לזה כמה דקות - למשחק לוקח עד 20 דקות להשלח. לפעמים פשוט צריך לחכות בסבלנות.
אם אף אחת מהסיבות שכתובות למעלה אינם רלוונטיות אליכם תוכלו תמיד ליצור קשר עם צוות התמיכה שלנו. תמיד נשמח לעזור לכם.

רוצים להשאר מעודכנים? הרשמו לניוזלטר שלנו ותוכלו לקבל עדכונים שוטפים על משחקים חדשים והנחות בלעדיות לחברים